.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روند آزادسازي ساحل ازمراكزدولتي ادامه دارد
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: عمليات پاكسازي و تخريب ويلاهاي دولتي كه در سواحل ساري در حريم اين شهر قرار داشت، مطابق دستور رييس جمهوري در سفر استاني به مازندران،

 معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: عمليات پاكسازي و تخريب ويلاهاي دولتي كه در سواحل ساري در حريم اين شهر قرار داشت، مطابق دستور رييس جمهوري در سفر استاني به مازندران، ادامه دارد و پس از اجراي اين طرح، بخش اعظم سواحل آزاد مي‌شود.

"جواد قناعت" به خبرنگار ايرنا افزود: در سواحل درياي مازندران ويلاهاي خصوصي و دولتي وجود دارد كه ما در مرحله اول طرح پاكسازي سواحل، تخريب ويلاها و تاسيسات دولتي را در دستور كار خود داديم و عمده تخريبهاي انجام شده مربوط به ويلاهاي دولتي است.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران يادآورشد: با پاكسازي حريم ساحلي شهر ساري از ويلاهاي دولتي در تلاش هستيم با مديريت سازمان ميراث فرهنگي گردشگري و صنايع دستي مازندران، اداره اين ويلاها را براي استفاده عموم و مسافران به اين سازمان و از طريق آن به بخش خصوصي واگذار كنيم.

قناعت تصريح كرد: به دليل اينكه اكثر ويلاهاي دولتي در شهرساري و دو شهر ديگر قرار دارد، برنامه‌ريزي خود را براي پاكسازي كامل آن انجام مي‌دهيم و پس از اجراي آن پاكسازي سواحل دريا از وجود ويلاهاي خصوصي در تمام شهرهاي مازندران را آغاز مي‌كنيم.

وي همچنين گفت: با نظر مساعد معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي، عمليات كلنگ‌زني مجتمع تفريحي در كنار ساحل درياي ساري توسط بخش خصوصي آغاز خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.